Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

" Ya Allah kuatkanlah iman kami, satukan saf - saf kami, dan kumpulkan hati -hati kami di atas kecintaan kepadaMu, Ya Allah Ya Karim. Kasihanilah kami Ya Allah, Kasihanilah kami Ya Rahim, Mudahkan urusan kami dan luaskan rezeki kami, dengan rahmatmu Ya Allah wahai yang paling mengasihani daripada segala yang mengasihani. "
Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 2, 2010

Selsema


Hari in aku selsema....dengan sakit tekaknya...kepala yang terasa berdenyut2...badan ini terasa begitu lemah , semalam puteriku tidak mahu tidur, Ya Allah... letih dibuatnya... dahla hr nie keja... rasa mcm beratnya hati nak keja...taaapi.... atas mejaku berlambak dengan fail - fail yang perlu kuselesaikan.... Ya Allah tensionnya... dengan surat2 yang berlambak yang perlu aku masukkan ke dalam fail, dengan keja urgent yang perlu aku selesaikan SEGERA!!!!!!!! TENSION!!!!TENSION!!!!TENSION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


" Ya Allah berikan aku kekuatan pdku menempuh dugaanMu yang kecil ini...Kau tabahkanlah hatiku ini menerima ujianMu ini....Kau sembuhkanlah aku ....Kau berikanlah kesihatan yang sihat kepadaku.....semoga dapat aku jalani pekerjaan harianku seperti sedia kala...Kau memberi penyakit ini Kaulah jua yang menyembuhkannya..... Tawakkaltua'llah....AMIN RABBALA'LAMIN...."

1 comment:

  1. Sabarlah..
    Tuhan itu Maha Penyayang dan Maha Mengetahui..
    Berat atau ringan ujian dariNya diberikan kepada selayaknya, pada yang mampu mengalas ujianNya

    ReplyDelete