Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

" Ya Allah kuatkanlah iman kami, satukan saf - saf kami, dan kumpulkan hati -hati kami di atas kecintaan kepadaMu, Ya Allah Ya Karim. Kasihanilah kami Ya Allah, Kasihanilah kami Ya Rahim, Mudahkan urusan kami dan luaskan rezeki kami, dengan rahmatmu Ya Allah wahai yang paling mengasihani daripada segala yang mengasihani. "

Tuesday, April 6, 2010

Bz................Bangat.....


Ya Allah bz bangat hr nie......dengan keja yang tak putus2.......printer pun jauh....tp skrg alhamdulillah ada juga cdgan dr rakan sekerja yg srh ubah printer tue dekat dgn aku., brulah rasa senang sikit nak buat keja...sblm ini idak kena jalan pimai - pimai nak print.....skrg keja dh jdi senang printer atas meja aku.....

Lagi pun klu letak kat dpn tue ... dekat dgn org yg tak buat keja buat apa rugi saja, baik letak dekat dgn org yg byk keja...... senang org tue nak print, tk payahla...ulang-alik.....heheheheeheeeeeeeeeee......

Esok tak taula gena..... nanti dia mai dia nak kata apa?????????? Lantakla.... janji keja aku jalan ... mulut org mana boleh nk tutup... mulut tempayan bolehla......:P KEJA! KEJA! KEJA!

4 comments:

  1. mm..printer dah dok dekat,so kena lagi rajin la buat kija.sblm ni pun rajin gak, tp sbb printer dok jauh rase kemalasan tu ade skit kan?..esok jaga!!!jenuh berjawap...

    ReplyDelete
  2. ..xpa...bg peluang org len plak yg "catwork"...

    ReplyDelete
  3. Lps nie....dia mesti pakai mcm modelll.......tangan kembong sana sini...heheheheeeeeeeeeeee...super model katakan...:P

    ReplyDelete
  4. hehe...mmg tgn dia kembung pun ari nie...bengit telinga ari nie dgr kata2nya..huhu...

    ReplyDelete