Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

" Ya Allah kuatkanlah iman kami, satukan saf - saf kami, dan kumpulkan hati -hati kami di atas kecintaan kepadaMu, Ya Allah Ya Karim. Kasihanilah kami Ya Allah, Kasihanilah kami Ya Rahim, Mudahkan urusan kami dan luaskan rezeki kami, dengan rahmatmu Ya Allah wahai yang paling mengasihani daripada segala yang mengasihani. "

Monday, April 19, 2010

Tak Masuk Pulak....

Hai..aku ingat nak insafla hr nie tk mau nk mengutuk orang...tapi..Ya Allah...kena jugak..jugak...ceihhhhhhhhhh.................hr nie bkn mai lawa lagi pakai bj pi court itam putihhh...siap tangan kembong...kain senyum....bj itam berkain putihh...habihhhh segakla tue..... org pakai pi court hr selasa dgn khamis..DIA pakai tk kira hari.....

Pagi td mcm besala...mai keja ...ltak2 beg ...terus pi kt kawan baik...ajk pi sarapan....mkn kat bawah..DIA tak kira org yg dah mai lama nie..dah makan ka belum...janji perut aku kenyang...Dahla pi mkn kt bawah lama gila...dr pkl 8.15 am smpai 9.00 lebih...dahla jaga kaunter...tp Ya Allah...tak hingat....bkn apa DIA duk pikiq org blh cover keja DIA.... jaga kaunter ka tak jaga kaunter ka..perangai mcm tue aja... asyik keluaq masuk aja... tp tak pa kc tk kata apa... JANJI MAI KEJA...

Pkl...12.30 dah keluaq dah...pi ambil anak kononnya....tuela...klu slalu duk mohong... klu pi ambil betul pun org tak caya....Jam dah dekat pkl 3.00 ptg...tak msk2 lagi... dengaq2 DIA tepon ofis..habaq kata DIA tak masuk ...anak demam... tp klu kita..anak demam pun tk caya..depa ingat anak kita nie demam buat main2 kot...anak DIA demam sungguh.... tengok ada org kata apa...pegawai yg jawab tepon tue pun tk brani kata apa...kok blakang brani la kata hak nue hak nie...depan..macm pijak semut pun tak mati.... hipokrit...hipokrit... Kita nie.. klu org tak kacau kita takpa tapi DIA nie bagi byk masalah kat org, dahla kena cover keja DIA... kadang2 tue mulut mcm apatah...klu org buat salah...jangan..teguq org depan2...DIA tak pala..dah conform lama dah...kita nie br conform... byk cantik muka DIA.....makan gaji sama ja....

10 comments:

  1. Tak baik tipu bab2 sakit ni.. Nanti tuhan makbul sungguh barulah.. Bukan kata2 yang kita lafazkan itu merupakan suatu doa..

    ReplyDelete
  2. rutin harian 2 besa la...sakit pn kira rutin harian la tu....klu kita....kena declare jln mana nk p..bkn apa takut kot jd apa2...klu dia ni & sekoq bewak lg...xpa...kebai.....xjd apa punya...grrrrrrrrr.....

    ReplyDelete
  3. ishhhh..payah nak kata la kat dia sorang nih!!pelik benar rasenye.AWAT YG JADIK GTU HAH?saja dok buat bg org tambah dosa dok ngata ke dia???tp..takkan org nak tgk saja dah mmg x btoi pon apa yg dia buat.malangnya org yg sepatutnya kena tegoq hagham sepatah pun x kata apa.BUAT BODO JERRR..lg 1 jgn jadikan anak sebagai mangsa kita nak berbohong..kalu betoi sakit xpa.tp,kalu saja nak guna perkataan ank,nak bg org paham..x bg org len rasa marah baik jgn lah.kalu jadik btoi2 kat anak tu camana....lagi teruk rasenye.guna lak alasan laki dok jauh.raih simpatiiiii...bkn org len x penah ksian kat dia.TP DIRI SENDIRI YG BUAT BAGI ORG CEMUIH KAT DIA TU..MANAKAN TIDAK KEKADANG TU CAKAP IKUT LEPAS JERK.X SYG MULUT ORG CAKAP.CAMANA ORG NAK SUKE????

    ReplyDelete
  4. aku lagiiiiiii gerammmmmm....April 19, 2010 at 4:58 PM

    biasala dlm ofis nie ada 2 ekoq bewak, sekoq betina & sekoq lagi bewak jantan...dua2 bewak tk guna.....

    ReplyDelete
  5. mulut bau perfume body shop...April 19, 2010 at 5:01 PM

    besala...mulutttt dia tue..memang bau kambing...busukkkkkkkkkkkkkk ....klu kata kt org punya la bisa..tp mau diri sendiri..tk hingatttttttttttt................

    ReplyDelete
  6. ...x sedaq diri camtu laaa...diri sendiri yg buat..tp dok cari salah oghang...mmg jenih xsedaq diri & xtau di untungggg....cm ketam dok soh ank dia jln betoi tp diri sendiri tu yg senget...

    ReplyDelete
  7. apa nk jadi nie...semakin menjadiii2 nie...tak tahan dah oiiiiiiiiiiiiiiiiiii...cemuihhhhhh...muluattttttttt....aku benci..benci pada pompuan tue....!!!!

    ReplyDelete
  8. Aku mula nk migrain...April 19, 2010 at 5:09 PM

    Emmmm...biasa la...tang kita nie semuanya x bleh...dia sorang ja yg ada anak...aku pun ada anak gak..anak tekak...huahua...

    Aku x suka la tgk cara dia..aku bleh migrain blik mau lagu nie...dulu aku slalu migrain sbb perangai dia la...tension2..ari2 nk kena cover kjer dia ja...huhu...

    ReplyDelete
  9. org gini... hg letak p lah mana pun stor, pintu dpn, blkg.. depan lift pun tetap macam tu lah juga perangai dia kalau kabel dia kuat.. kita takdak sapa nak tlg jd kabel.. tu pasai semua dia buat betul semua..

    ReplyDelete
  10. Ni yang aku nak marah sgt nii... Harta kat opis nii dok buat macam harta mak bapak dia.. suka2 hati ja.. satgi mau kalu aku tegur.. berapi plak.. tak tegur berapi kat dlm hati plak.. pegawai pun mangkuk.. lebih dari mangkuk ayun ja.. buta ka apa? tak nampak ka dia tu buat apa? dah terang2 tak payah nak cari touchlight pun.. bikin panasss jaa..

    ReplyDelete