Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

" Ya Allah kuatkanlah iman kami, satukan saf - saf kami, dan kumpulkan hati -hati kami di atas kecintaan kepadaMu, Ya Allah Ya Karim. Kasihanilah kami Ya Allah, Kasihanilah kami Ya Rahim, Mudahkan urusan kami dan luaskan rezeki kami, dengan rahmatmu Ya Allah wahai yang paling mengasihani daripada segala yang mengasihani. "
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 14, 2010

Letihhh....



Semalam, Ya Allah... letihhhhhhhhh....sangat2 entahlah... lps waktu isyak, lpas bg puteriku makan, mata nie terasa begitu kuyu....asyik nak terpejam saja, klu diletak minyak cap kapak pun tak jadi apa nie.........sambil dodoi anak tidur.....aku pun terlelap skali......

Tiba2 aku rasa diriku dikejut..." Ayg, Ayg, bawa masuk adik tiduq dlm bilik...." aku terpinga2, ku lihat Ya Allah hubbyku dah pulang......dah pukul brapa nie..... terus kubawa msk anak ke dalam bilik.... aku terasa mahu saja ku sambung tidur...tapi hubbyku lapar agaknya...lalu kubingkas bangun...sambil bertanya " Abg nak minum apa?????" dlm keadaan yg mamun2..."Ayg buatlah apa yg mudah..." jawab hubbyku.. Bihun yg aku beli petang tadi masih ada, lalu kuberikan pada hubbyku dgn satu mug kopi radix... Sambil teman hubbyku makan depan tv,Ya Allah entah bila tah mata ini terlelap...sedar2 dah pkl 6 pagi...bila aku msk bilik nie.....hai aku dah mamun kot....Ya Allah...kesian kt hubbyku tiada sapa yg teman mkn, yg teman pun lena...huuhuhuhuhuuuuuuuuu




p/s : Abg sory...ayg terlena smlm, kesian kt Abg, mkn sorang2...sory na...luv u ...muaaaaahhhhhhhh.... muaaaaaaahhhhhhhh...

No comments:

Post a Comment