Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

" Ya Allah kuatkanlah iman kami, satukan saf - saf kami, dan kumpulkan hati -hati kami di atas kecintaan kepadaMu, Ya Allah Ya Karim. Kasihanilah kami Ya Allah, Kasihanilah kami Ya Rahim, Mudahkan urusan kami dan luaskan rezeki kami, dengan rahmatmu Ya Allah wahai yang paling mengasihani daripada segala yang mengasihani. "

Thursday, March 25, 2010

WP3 -> WP1


Bermula kelmarin aku dah tukar waktu anjalku datang kerja...dari WP3 ke WP1...sbb my hubby dah start msk keja awal...kesian pulak kt dia kena tunggu aku lama kat bawah tue, kadang2 smpai terlena..kecian...huhuhuuuuuu....sbb tuelah yg aku tukaq...lgpun WP3 dah ramai orang, WP1 cuma ada dua org saja...takpa...belajaq mai awal...org kata pagi2 nie PINTU REZEKI TERBUKA LUAS, waktu pagi jugalah Allah SEDANG MEMBAHAGI - BAHAGIKAN REZEKI...mudah2han rezeki yang dibahagikan itu milik aku ...amin..


Taaaaaaaa.....pi nampaknya mcm ada orang yg agak tak puas hati..ikutla apa org nak kata janji mai keja..buat keja!!!!! Klu mai saja tak buat keja gena????? Klu mai keja pun klu asyik duk hilang pun tak guna juga...la nie senang masing2 jaga periuk nasi sendiri...

3 comments:

  1. ada jenis manusia yang tak suka hilang kesenangan orang lain kat dunia ni..

    ReplyDelete
  2. gena nk bagi...nti sapa nk cover tmpt duduk ksong time 5.00-5.30 tu...

    ReplyDelete
  3. klu depa tue takpa....nak blk awal ka apa ka smua boleh cemussssssss aku....:(

    ReplyDelete