Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

" Ya Allah kuatkanlah iman kami, satukan saf - saf kami, dan kumpulkan hati -hati kami di atas kecintaan kepadaMu, Ya Allah Ya Karim. Kasihanilah kami Ya Allah, Kasihanilah kami Ya Rahim, Mudahkan urusan kami dan luaskan rezeki kami, dengan rahmatmu Ya Allah wahai yang paling mengasihani daripada segala yang mengasihani. "
Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 19, 2010

Datang Keja Awal

Hari nie aku datang keja awal, my hubby masuk pkl 7.00 am, jadi terpaksalah aku pun masuk keja awal....ngantuk giler...bangun pkl 5.15 am, bertolak dr umah pkl 6.30 am....kesian kt humaira masih nyeyak tidur terpaksa aku angkat ke dalam kereta... sambung tidur kt umah mak...kecian..

Smpai ofis depa buat heran, awat mai awal??? mimpi ka??? takpa mai awal boleh blk awal kan??? buat ofis mcm pak aku punya...hehehheheeeeee....

Takpala...hr nie aku nk blk awal ada kenduri kawen sepupu hubby....

No comments:

Post a Comment