Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

" Ya Allah kuatkanlah iman kami, satukan saf - saf kami, dan kumpulkan hati -hati kami di atas kecintaan kepadaMu, Ya Allah Ya Karim. Kasihanilah kami Ya Allah, Kasihanilah kami Ya Rahim, Mudahkan urusan kami dan luaskan rezeki kami, dengan rahmatmu Ya Allah wahai yang paling mengasihani daripada segala yang mengasihani. "

Tuesday, March 23, 2010

Sakit KepalaKu..

inilah layout yg aku nk buat

Aduhhhhhh....sakit kepala la pulak hari nie, maunya tidak asyik duk belek komputer ja..nak tukaq layout blog nie.....pening...pening...tp layout yg aku pilih tue tk kluaq2....smpai tk pi lunch la...bekerja keras nk buat layout blog..bg yang tercantik...heheheheeeeeee....rehatla sat....

3 comments:

  1. Bila layout dah cantik, jgn lupa slalu update blog nie yer..nnt penuh sawang...hehe..

    ReplyDelete
  2. emmm dah cantik pun blog ni...
    kalu selalu mcm nii kurus lah tuan puan b;og ni yerk...he3

    ReplyDelete
  3. hmmmm.....tk payah pi daki2 bukit...buat blog pun bleh kurus.....hehehehehheee:)

    ReplyDelete