Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

" Ya Allah kuatkanlah iman kami, satukan saf - saf kami, dan kumpulkan hati -hati kami di atas kecintaan kepadaMu, Ya Allah Ya Karim. Kasihanilah kami Ya Allah, Kasihanilah kami Ya Rahim, Mudahkan urusan kami dan luaskan rezeki kami, dengan rahmatmu Ya Allah wahai yang paling mengasihani daripada segala yang mengasihani. "
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 29, 2010

...@@@Abangku Tak Sihat....@@@


Ya Allah..., bukan kumahu mengeluh...tapi mungkin ini semua ujian daripadaMu.... tapi aku hanya insan biasa tidak setabah Siti Khadijah yang mempunyai hati yang cekal... Abang kandungku hampir lima tahun seusia perkahwinanku tidak sakit, kini sakitnya datang lagi... kesian...dah dia OKU sakit pulak... ya Allah hanya padaMu tempatku meminta pertolongan... Sembuhkanlah penyakitnya Ya Allah, berkatilah hidupnya, kau lanjutkanlah usianya...

DOA ULAMA MUKTABAR


~~~DOA MENYEMBUHKAN SEGALA PENYAKIT~~~

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.
Ya Allah, sesungguhnya aku menghadap ke hadratMu bahawa sesungguhnya Engkaulah Tuhan yang mengubat dari semua yang mengubati dan Tuhan yang memiliki segala kebaikan (kesembuhan) agar apalah jua kiranya menganugerahkan kepadaku kebolehan untuk mengubat manusia dengan ubat Mu dan menyembuhkan manusia dengan kesembuhan anugerahMu. Oleh itu, Engkau turunkan kepadaku ubat dari ubat - ubat Mu dan kesembuhan Mu ke atas penyakit yang aku hadapi yang diketahui atau tidak diketahui puncanya dan kesembuhan kepada penyakit - penyakit batin yang diketahui atau tidak diketahui puncanya agar semuanya sembuh dengan rahmat Tuhan yang Maha Pengasih daripada semua yang mengasihani. AMIN..


No comments:

Post a Comment