Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

" Ya Allah kuatkanlah iman kami, satukan saf - saf kami, dan kumpulkan hati -hati kami di atas kecintaan kepadaMu, Ya Allah Ya Karim. Kasihanilah kami Ya Allah, Kasihanilah kami Ya Rahim, Mudahkan urusan kami dan luaskan rezeki kami, dengan rahmatmu Ya Allah wahai yang paling mengasihani daripada segala yang mengasihani. "
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 18, 2010

Usiaku genap 27 tahun - 12.02.2010...(",)('<),....

Hai dah lama ku tak menjengah ke dalam blogku ini....bukan apa lama bercuti...nak tulis blog pun tak sempat...aktiviti harian fulll....:))))


12.02.2010 - Jumaat bersamaan 27 Safar 1431 Hijrah




' Hepi Busday To Me, Hepi Busday To Me, Hepi Busday to Me....'

" Ya Allah, cepat masa berlalu...tup...tup...12.02.2010... Usiaku dah semakin hampir 30 tahun.... dah genap 27 tahun... dan 27 tahunlah juga aku menghirup udara segar di bumiMu ini Ya Allah.. Ya Allah, ku tadahkan tanganku ini mengucap sejuta kesyukuran atas rahmat yang tak terhingga daripadaMU....yang telah Kau beri padaku...Ya Rahman Ya Rahim..
Ya Allah, Kau pemurahkanlah rezekiku, kau panjangkan usiaku untuk aku beribadat padaMu untuk bekalan di akhirat kelak, Kau sihatkanlah tubuhku ini untuk aku melaksanakan tugas duniawi ku ini, Kau sentiasalah beri petunjuk kepadaku supaya aku sentiasa hidup dalam keredhaaMU...dan Kau sentiasa dekatkan jiwaku dan diriku ini denganMu Ya Allah...Amin Ya Rabball'lamin.."

No comments:

Post a Comment